__blues selamanya__



Saat ini aku hidup sendirian,
Tanpa teman, tanpa haluan,
Mana dia yang bersamaku dahulu?
Mana tempat nak ku tuju?
Semua belum tentu.
Baru nak bina hidup bahagia,
Baru nak angan-angan bersamanya,
Kasihnya pula yang berubah,
Katanya tiada tempat diriku di hatinya.
Kenapa jadi begitu?

Pernah aku mendengar sesuatu tentangmu,
Tapi aku pekakkan telinga keranamu,
Pernah aku ternampak kau bersama orang lain,
Ku butakan mata lalu berpaling,
Mungkin kebetulan saja.

Entahlah kenapa punya malang nasib aku,
Aku sendiri pun tak tahu,
Aku rasa baik aku pergi jauh,
Layan blues dalam hati,
Dari biarkan jiwaku merintih!

Blues selamanya, Blues selamanya,
Aku pasti, Aku yakin,
Blues itu untuk aku, Blues untuk aku,
Selamanya aku akan selalu,
Hidup di dalam blues,
Aku hidup dalam blues.
Blues Selamanya.....


 by..miSz zN~

No comments: